Benvenuti à i nostri siti web!

Cumu allargà a vita di serviziu di a macchina di taglio

Slitter hè attualmente largamente utilizatu in parechje industrii.Durante l'usu, a macchina si usurarà è u tempu d'utilizazione serà ridutta.Cumu allargà a vita di serviziu di u slitter?Kunshan Haojin Yuan Electrical Technology Co., Ltd. discuterà cun voi.

U prezzu di a macchina di slitting ùn hè micca prezzu.Tutti volenu chì a macchina acquistata da elli stessi per esse usata più longu è più stabile.Tuttavia, per ottene stu scopu, u mantenimentu di ogni ghjornu hè assai impurtante.

Prima di l'usu di a slitting machine, i cumpunenti principali di a slitting machine automatica deve esse inspeccionati è lubricati;quandu si inspecciona è smonta a macchina di taglio automaticu, hè strettamente pruibitu di utilizà arnesi inadatti è metudi di operazione micca scientificu.

Per fà un bonu travagliu in u mantenimentu di ogni ghjornu è u mantenimentu di a macchina di slitting, duvete fà i seguenti cinque punti.

Prima, e parti elettriche deve esse pulite è inspeccionate regularmente per eliminà i periculi oculati in u tempu.

Siconda, l'usu di a macchina di slitting hè cumpleta da a macchina di slitting è di a macchina di taglio trasversale, cusì si deve esse aduprate i culteddi di slitting d'alta qualità è i culteddi cross-cutting.

Terzu, u mantenimentu di ogni ghjornu di a macchina di slitting deve esse in u locu.U criteriu hè chì hè liscia, pulita è pulita (senza polvera è detriti) in u locu per assicurà chì e parti sliding di l'equipaggiu sò in boni cundizioni.

Quartu, hè u travagliu di mantenimentu.L'ispezioni rigulari è irregulari di e parti rotanti deve esse cessate (in particulare u monitoraghju in tempu reale di e parti di usu).Implementa l'aghjustamentu regulare, a sustituzione regulare, u commutatore è fate registri detallati per ghjunghje à u scopu di allargà a vita di serviziu di l'equipaggiu.

Quintu, migliurà a qualità tecnica è u livellu di u persunale chì operanu a macchina di taglio.U funziunamentu di a parte di cuntrollu deve esse fattu da una persona speciale, è nimu ùn deve uperà senza permessu.

Inoltre, a macchina deve esse pulita è inspeccionata ogni duie simane;se a macchina di taglio automatica ùn hè micca usata per un bellu pezzu, tutte e superfici brillanti deve esse pulite, rivestite cù oliu anti-ruggine, è cuparti cù una tappa plastica per copre tutta a macchina.Se a macchina di slitting automatica hè fora di usu per più di 3 mesi, l'oliu anti-rugginu deve esse coperto cù carta di umidità;dopu chì u travagliu hè finitu, pulisce cù cura l'equipaggiu, pulisce a superficia di attritu esposta, è aghjunghje l'oliu lubrificante.

U sopra hè l'intruduzioni di Kunshan Haojin Yuan Electrical Technology Co., Ltd nantu à u mantenimentu di ogni ghjornu di a macchina di slitting.Kunshan Haojin Yuan Electrical Technology Co., Ltd. hè una impresa specializata in a ricerca è u sviluppu, a pruduzzione, a vendita è u serviziu di machini è attrezzature di cinta.Dapoi u stabilimentu di a cumpagnia, hè stata impegnata à a ricerca è u sviluppu è a pruduzzione di macchine di rewinding di nastri, macchine di taglio è di rewinding è macchine di taglio di nastri.Benvenuti à dumandà è chjamate.


Tempu di posta: 06-06-2022