Benvenuti à i nostri siti web!

Cumu Mantene u Rewinder Daily

U rebobinatore hè un tipu d'attrezzatura utilizata per a carta, film, cinta adhesiva, etc. U so scopu hè di rebobinare i rotuli di cinta (chjamati jumbo rolls) pruduciuti da a macchina di rivestimentu à u turnu, è a cinta hè rimbobinata per fà un rotulu di cinta finitu prima di lascià. a fabbrica.Attualmente, hè diventatu una tendenza di sviluppu in l'industria di e macchine per a fabbricazione di carta per utilizà l'unità AC invece di l'unità DC per i rewinders.

A macchina di rewinding deve esse operata da u persunale fissu, chì pò maestru di u start-up, prucedure di fabricazione di sacchetti, debugging di strumenti simplici, cambiendu paràmetri, etc.;U persunale di debugging di l'instrumentu meccanicu deve passà a rigore di u fabricatore è esse espertu in a prestazione di u strumentu.Prucedura di travagliu, modu di funziunamentu, statu di travagliu, risoluzione di prublemi cumuni è gestione;U funziunamentu di strumenti informatici hè strettamente pruibitu senza persunale.U mantenimentu di u ghjornu di u rebobinatore deve assicurà chì l'internu è l'esternu di a scatula di l'instrumentu di l'urdinatore hè pulita è secca;verificate regularmente chì i terminali ùn sò micca alluntanati o caduti.Assicuratevi chì u circuitu è ​​u percorsu di u gasu ùn sò micca ostruiti.

1. U rebobinatore cuntrolla regularmente i viti di tutte e parte di a macchina di imballaggio per evità di svià;
2. U rebobinatore presta attenzione à l'impermeabilità, a prova di umidità, a corrosione è a prova di rat di e parti elettriche di u rebobinatore.L'internu di a scatula di cuntrollu elettricu è i terminali deve esse manteni puliti per prevene fallimentu elettricu;
3. Quandu u rebobinatore hè firmatu, i dui rulli di termo-sealing deve esse in a pusizioni aperta per impediscenu chì i materiali di imballaggio sò scalded;
4.The meshing parti di ogni ingranaggi, u pirtusu oliu di riempimentu di u sediu bearing è ogni parti muvimenti sò chini d 'oliu per lubrication.Quandu aghjunghje l'oliu lubrificante, fate attenzione à ùn gocce micca l'oliu nantu à a cinghia di trasmissione per prevene slipping and turning o danni invechje di a cintura;
5. A trasmissioni è e parti in muvimentu deve esse verificatu è strettu in una settimana di usu per un novu rebobinatore.Mantenimentu;dopu, l'ispezione regulare è u mantenimentu deve esse realizatu ogni mese.

Ciò sopra hè una introduzione à u mantenimentu di u ghjornu è u mantenimentu di u rebobinatore.

Kunshan Haojin Yuan Electrical Technology Co., Ltd. hè una impresa specializata in a ricerca è u sviluppu, a pruduzzione, a vendita è u serviziu di machini è attrezzature di cinta.

Dapoi a creazione di a cumpagnia, hè stata impegnata à a ricerca è u sviluppu è a produzzione di macchine per riavvolgimentu di nastri, macchine di taglio è riavvolgimentu, macchine di taglio è equipaggiamenti ausiliarii industriali cum'è a trituratrice di coltelli.Benvenuti à dumandà è chjamate.


Tempu di posta: 06-06-2022