Benvenuti à i nostri siti web!

Cunniscenza di a macchina di taglio di un arbre

Scopu di applicazione
Sta macchina hè principarmenti adattata per u tagliu di nastri di tela, nastri di maschera, nastri bifacciali, nastri adesivi, nastri in schiuma, nastri di carta kraft, nastri elettrici, nastri medicali, nastri PVC / PE / PET / BOPP è cusì.

Dotatu di funziunalità
1. A putenza di u spindle è u cuteddu circulari pò esse aghjustatu cù u mutore AC è u cunvertitore di freccia per aghjustà a velocità alta è bassa è cambia a rotazione avanti è inversa.
2. U servomotore cuntrolla a larghezza di taglio, è coopera cù a vite di bola di precisione è u rail slide per ottene un tagliu d'alta precisione.
3. L'interfaccia di u funziunamentu usa un schermu LCD touch screen, chì pò direttamente inserisce diversi parametri è e cundizioni di a funzione in u screnu.
4. U sistema di cuntrollu cintrali hè un controller programmable PLC.Diversi dimensioni ponu esse stabilite in a linea coaxial.L'urdinatore aghjusta automaticamente a larghezza di taglio durante u tagliu.
5. L'angolo di u cuteddu circulari pò esse aghjustatu manualmente.Quandu u pianu di taglio ùn hè micca bonu, l'angolo di taglio pò esse aghjustatu manualmente per evità di cambià u cuteddu spessu.
6. A putenza di l'alimentazione di taglio hè cuntrullata idraulicamente, è a vitezza di l'alimentazione pò esse regulata liberamente.

Equipamentu opzionale
1. Ajustamentu automaticu di l'angulu di u cuteddu circular: u sediu di u cuteddu adopta una struttura d'ajustamentu automaticu (range di regulazione d'angolo ± 80), quandu u pianu di taglio ùn hè micca bonu, l'angolo di tagliu pò esse cambiatu direttamente.
2. L'arbulu di taglio di u core di u tubu chjucu: U diametru internu di u core di u tubu pò esse specificatu secondu i bisogni di u cliente.
3. Cutting shaft support frame: utilizatu per cutting tube core length 1.0M tube core diameter below 38mm or tube core length 1.6M tube core diameter below 50mm.
4. Copertura di sicurezza Flip-top: Dopu a stallazione, pò prutezzione di a sicurità di l'operatore.
5. Sharpening dispusitivu: Stu euipment pò grind cuteddu à dui livelli.Ùn avete micca bisognu di cumprà una macinatrice di lame extra.


Tempu di posta: 06-06-2022